12 augusti 2011

finally!

I måndags bestämde sig vårat internet för att sluta fungera, kul!

Vi har spelat spel, läst tidningar/böcker, kollat lite på tv (bara på dom tråkiga vanliga kanalerna) och mysit. Det känns lite som vi har hunnit umgås hur mkt som hellst, haha, lite läskigt faktiskt.. Men igår kväll åkte vi o hämtade ut en ny sladd och det var den som felet låg i, så nu är vi tillbaka i cybervärlden igen. Tyvärr så är ett hotell på Koh Chang som vi ville bo på fullbokat nu, 4 dagar efter att vi spanat..

Känns som vi haft semester, elektroniksemester, typ, läskigt igen!



Ikv kommer Anna hit och hänger med oss och i helgen blir det jobbijobb. EN tråkig sak e att jag igår fick mitt första nej, på en jobbansökan. Det tråkigaste var anledningen till nej:et, vi beviljar inga som helst ledigheter under december månad. Men jag gillar dig och din personlighet så du är välkommen tillbaka till oss efter din semester, jahapp!(?) Så mina 4 sista jobbpass på lindex känns väldigt få. Tillbaka på ruta ett! Men  min fina pojkvän hade många tröstande ord igår, han är den bästa jag har....

1 kommentar:

hannah sa...

Shit vad dåligt! Jobbet alltså.. Men menade dom att du fick jobba efter thailand eller? Tråk tråk innan i alla fall =( Hoppas det löser sig och att du hittar någonting annat så länge. Skönt att jag får vara bitterfitta och att du kommer på måndag =) Mamma följer också med ja, hon sa att hon skulle det iaf. Vilken tid kommer ni ungefär? Puss puss