24 september 2011

Gårdagen

För en tid sedan blev jag tillfrågad att stå och sälja smycken på ett litet event, förfesten på Möller bil innan Ladies night, i Västerås.. Stolt som tuppen svarade jag såklart ja! Den dagen var igår!

Men mkt hann ju hända mellan mitt ja och igår, så det blev en premiärkväll för vårat företag systeri..

Alla som köpt biljett till Ladies Night i västerås blev erbjudna att komma på förfest på Möller. Det var min syster och jag, några nageltjejer som fixade manikyr, andra tjejer noppade ögonbryn, det pillades på lite kläder från olika företag och det provades glasögon.. Samtidigt som champagnen flödade och snittarna gled ner i de hungriga magarna. I magarna gled det även ner ca 200st minicupcakes á la systeri, succé!


Vi fick så många fina kommentarer och nöjda kunder!
Sedan som avslutning blev vi bjudna på Ladies Night, GRYM SHOW!!
Tack syster och mori för en superfin dag och kväll!!
Mori var med oss helatiden som "coach", bästa!

Syster och mori


Åh min fina mori!!
Det lottades ut b.la några smycken under kvällen, mori vann det hon gillade mest, haha skräll!!
Öppningen på Ladies night, i´m a single ladie i´m a single ladie, put a ring on it!!

Snyggingarna gjorde entré
Grym!
Här blev publiken galna 

Förut har jag ogillat Ladies night (och väldigt mkt Brolle), men varför vet jag inte, sån där hat-kärlek, men bara hatet. Men jag måste säga att wow, det var grymt! Och Brolle var grym! Tråååkigt boostad man blev där på slutet, länge leve kvinnan! Järvheden blir mitt stora utropstecken, vilken kille!



Inga kommentarer: