19 oktober 2011

Middagstips!

Nu känner jag hur denna blogg sakta med säkert blir en matblogg, det e inte riktigt min tanke men det verkar uppskattas. Bra för det så måste jag tipsa om denna kryddpåse! Det enda du behöver är ca 500g nötfärs, 0,5dl vatten och kryddpåsen.. När jag kom på att jag skulle fota maten så låg den redan i magen, haha! Men det e som små köttfärskorvar, jag åt det med en klick grekisk yoghurt och två rullar haricotverts/bacon. Lättlagat och hur gott som hellst!

Nu undrar jag, ska jag fortsätta med matinspiration eller ska jag utesluta det surret? Svara nu era smygläsare, jag ser att ni e en hel hög ;)

3 kommentarer:

Ida sa...

Frukostmuffins? Dina recept är grymma! Kram!

Tessan sa...

Fortsätt! ;) Min mamma läser också titt som tätt och hon kör LCHF regelbundet i perioder ;) bra inspiration och tips! :)

Karin sa...

Det är roligt med recept! Men gärna mer bilder på dagens outfit och nya kläder som du har köpt :)