22 november 2011

Full fart framåt!

Ja, det är vad det är!
Just nu önskar jag att dygnet hade nåågra fler timmar, speciellt några fler timmar med dagsljus (måste fota massa smycken). Jag har suttit och fixat med företaget nu sedan klockan 18.30, snark. Mkt mer återstår men jag har kommit en bra bit iaf! Ver ni ngt kul då, på lördag ska jag stå på en julmarknad i Västerås, ska bli väldigt roligt! Det blir sista spurten innan semestern, för sen tar min syster över på egen hand när jag är iväg, det kommer hon klara galant och om hon inte gör det så finns ju alltid "whats app" ;)

Nej, nu måste jag fortsätta vid mitt pysselbord..
Pix bara ruskar på huvudet när jag sitter där, haha, han saknar mig i soffan! Så han gick upp till Viktor o skulle kolla fotboll så jag kan arbeta ifred, hihi!!

På fredag är det nyöppning på jobbet också, busy..
Vi fick plocka ut en valfri topp med temat "party" idag (som vi ska bära på fredag) , jag ääääälskar min!!!!

Inga kommentarer: