14 december 2011

Godmorgon!!

Inatt fick jag iväg senaste inlägget, har varit lite strul med wifin. Vad gjorde jag uppe inatt då? Jo jag låg och skrämde upp mig själv över alla mystiska ljud jag hörde och sen inbillade jag mig att jag såg ödlor i taket.. Appropå ödlor, igår när vi åt kvällsis dök hela 3 ödlor ner på pix arm!!!! Alla skrek till och flög upp från bordet! Och resten av gästerna fick sig ett gott skratt! Vad gör man inte för lite show? Haha!!

Ska bli rätt skönt att lämna detta zoo, för fanken vad med djur det har varit här! Inget för en vilddjurshatare!

Nu åker snart vår båt, vi får se om vi hittar ngt wifi på Samet. Annars skriver jag inte förens vi kommit till bkk, för där vet jag att vårt deluxehotell har wifi!


Har lite panik, kommer inte få ngn julkänsla om inte Arlanda bjuder på vit mark och vita trädtoppar när vi landar! Kom igen nu snön!!!

Inga kommentarer: