18 januari 2012

Pust

Så, då var det avklarat och känslan efteråt känns helt okej ändå- jag hatar arbetsintervjuer!!


Dagen till ära invigde jag min nya klänning, den jag bloggade om förut från Gina. Den e så fantastiskt fin, okej den e ju inte så mkt "mitt nytänkande", det där med slimmat och framhäva kurvorna, men ändå ;) Nu har jag förresten bestämt en rätt så strikt klädkod när det gäller vad jag får shoppa på mig! De flesta plagg ska vara svarta! Som jag har rensat i garderoben alltså, allt som åker bort e det som inte e svart. Så nu e det slut med tankarna att: äh, det kanske e dags att poppa till det lite med ngn färg, BIG NO NO! Bara för det så ligger två nya plagg från h&m i en kasse här hemma, gissa om dom e svarta!


OJ, ni får ha överseende med gänget maskor som e vid tårna, haha!)



Nu ska jag fixa lite här hemma, det e ett smått kaos efter ommöblering osv. Sen tänkte jag slänga ihop ngt bakverk á la lchf som jag tar med hem till Sara och Micke. Jag blev överbjuden på kokospannkakor, såklart á la lchf och sen ska vi kolla på landskampen, min finaste pix startar!! Matchen e kl 17 lokal tid, tv4 sport (tror jag), titta du med!!

Inga kommentarer: