22 februari 2012

Pizzatajm!




När jag ser på dessa foton (speciellt på det sista) så ser det ju faktiskt ut liiiite som om jag har ombre-håret! Visst?? Okej, en väldig light-version, men jag gillar´t och mer vill jag ha!! Men den som väntar på ngt gott! Och det här med nytänkandet, jag vet inte alltså.... Jag trivs helt enkelt inte i tajta toppar, what to do... Men jag har inte gett upp helt iaf! Plötsligt händer det!

Appropå gott, vi har blivit överbjudna på pizzamiddag hos Maria och Stam om någon timme. Det vankas lchf-pizza och vanlig pizza, spännande spännande! Det e en hel del av mina vänner och bekanta som hakat på det här med lchf, hur kul som hellst! Så nu hoppas vi på att pizzan levererar, jag har höga förväntningar då Maria tidigare har sagt att den e ap-god!

Inga kommentarer: