28 mars 2012

What the fuck!

Nu har ingenting gått som jag velat, just i detta nu har jag årets sämsta humör!

Muslin brändes vid och blev svart och smakade kol. Jag har stans värk i magen då jag just nu infinner mig i "den mindre roliga humörs-veckan" på månaden. Jag har varit så snurrig så jag glömt posta ett paket  (men jag e ändå ute i god tid för väntetiden), så jag måste gå till maxi och posta det i spöregnet. Ingen middag blev planerad då vi skulle köpa hem mat, men planen blev ändrad, pix åkte iväg på hockey. Så ingen middag lär bli till i detta kök ikv. Äh nu ska jag sluta skriva, så ni slipper läsa vad jag och mitt huvud går igenom...

Den här dagen får ett pris, årets sämsta dag!



1 kommentar:

Madelene sa...

Hoppas att kvällen blev bättre och att morgondagen blir toppen! :) Här spöregnar det, mannen upptog tvn och kollade på hockeyn innan han skulle iväg på innebandy match, så jag tog tag i och pimpa mitt hem..och blev inte nöjd (hatar när man har en bild i huvudet men inte riktigt får fram ideerna sen!) och nu sitter jag i en tyst men städad lghnt med magont - och tänker att det kan ju bara bli bättre ;D