21 april 2012

cross..

Igår kväll kikade vi på en film på tv, Pelikanfallet, varför har vi inte sett den tidigare? Den kom ändå för ca 20 år sedan. Två grymma skådisar i sina unga dagar. Men lååång var den, så det blev en sen kväll för oss.. Nu e pix på träning och för mig väntas det jobb i några timmar, sen ikv kommer min fina Sarutt och hennes Micke hit på middag, älskar´t! Imorgon e jag ledig och det e match, AIK tar emot Sundsvall, pepp pepp.  Äh jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, så jag bjuder på en dagens ist!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Värt att visa din outfit och typ aldrig skriva vart din outfit kommer i från? stort minus på denna blogg. tyvärr..

Malin sa...

Anonym: ja jag tycker det e värt att visa mina outfits ibland! Tycker personligen det e rätt tjatigt när folk skriver efter varje outfit vart alla kläder e ifrån. Så jag brukar strunta i det! Undrar någon ngt så skriver de förhoppningsvis det! Nej smaken e som baken..