17 april 2012

Nacka forum

Dagen till ära så e vi lediga tillsammans, det firade vi med att ta bilen till Nacka Forum, ett köpcenter vi faktiskt aldrig varit i. Dom hade en Zara-butik precis när man kom in, Zara har blivit en utav mina favvosar, för nu e jag mest ute efter snygga, sköna bastoppar och där e dom grymma! En tröja fick följa med hem, kanske visar upp den senare, stay tuned ;)

Köpte även en ny bh, inte så speciellt roliga pengar alltså. Butiksbiträdet inne på change fick jobba på hårt där ett tag, haha, hon hade till och med medlidande med mig om hur svårt det e att hitta ngn som passar..  Men ja, sånt e livet, jag börjar bli van.. Men som sagt, vi hittade en till slut och nej, dom har inte hängt med resten av kroppen (med att krympa med lchf-kost), suck!


Nu åkte mannen min iväg en sväng med några i laget, de skulle kolla in någon ny bio. Så här sitter jag och funderar på om jag skulle sätta igång med lite nya Estelle-halsband och några nya tavlor..

Hemgjorda kycklingbiffar står på menyn idag, mums! Om ni håller ut så kommer det upp recept på biffarna och på de goda muffinsarna, märker att mina recept e rätt populära, kul!!



1 kommentar:

Sandra sa...

Åh, mina hemtrakter! :)