30 juni 2012

Vilken dag!

Vilken dag vi hade igår, bästa dagen jag haft på Grönan! Efter att gänget åkt insane gick vi mot katapulten (upp och nedåket) och innan jag fick totalt psykbryt satt jag där i en sits och spännde varje muskel i kroppen. Jag, Malin Maria Lundström, åkte katapulten!!! Okej jag såg ingenting för jag satt och blundade men ändå. Pix var så stolt över mig efteråt, haha! Konstigt nog körde jag vidare på den banan och åkte extreme, musen, berg&dalbanan och den nya lilla banan i trä (och alla de andra chilliga karusellerna). Den sistnämnda var jäkligt rolig faktiskt, snacka om adrenalinkick.. Men insane och frittfall bangade jag för, jag kunde ju inte ta allt ;)

Väl hemma la vi oss i soffan en aning yra i huvudet och kollade på Hamilton. Dock blev vi för trötta i slutet så resten ska ses idag vid frukosten. Sen väntar en mysig heldag i stan med min hubbybubby,.

Inga kommentarer: