28 juli 2012

Lördag

Imorse pussade jag hejdå till karln min och tog sen hissen upp till vinden. Storrensning stod på schemat och satan vad mina muskler har fått jobba. Men det flöt på bra och det e så skönt att ha rensat och att ha allt i ordning. Annars har jag inte gjort så mkt, förutom att suttit och lapat lite sol på balkongen.

Snart åker jag upp till Julia på 11an för lite förhäng. Vi fotbollstjejor i huset bestämde oss för en girls night out, vi passar på när killarna e iväg ;) Det e även tänkt som en liten hejdå-fest för våran fina Joanna som snart flyttar ifrån oss och Sverige. Hennes karl e redan på plats i Norge. Urs det e inge kul när vänner flyttar, jag vet att det kommer hända fler ggr och att det bara e att "vänja sig", men det e så sorgligt! Men, det e även ett ypperligt tillfälle att få chansen att åka till Norge och hälsa på!

Klickade just hem ett par låga vita converse, det var på tiden! Mina vita höga förstörde jag i tvätten för ett tag sen och de ersattes med mina svarta. Men, jag kände rätt snabbt att ett par vita också måste få flytta in, så sagt och gjort! Det var inne på Zalando.se jag beställde, de hade äntligen fått in nya storlekar. De skickar fraktfritt och skorna var billigare än i butik! Dessutom hade jag en 100kr rabattkupong från min förra beställning därifrån, så 439kr fick jag betala, kap!


Inga kommentarer: