01 september 2012

By the way...

.......Im back!

Det har varit två händelserika veckor son gått. Jag har varit otroligt frånvarande från allt känner jag. Både psykiskt och fysiskt. Det e skönt att min hjärna e tillbaka.. Alltså, jag känner mig helt slut som människa efter detta transfer-fönster. Hur många sånahär kommer jag klara? Jag e en person som älskar att planera och att ha koll på läget.

Vi stannar i Solna och i AIK, nu e det klart. Vi e kvar med våra fina Sthlmsvänner och i vår fina lägenhet. Med 1h bilresa hem till våra familjer (guldvärt). Ni får dras med oss ett tag till ;)

4 kommentarer:

Madelene sa...

Åhh vi är glada att Backman stannar i AIK, min man satt å grät när AIK vann och vråla till mig i telefonen (jag var på utbildning)"Det är helt sjuuuukt, Backman är helt sjukt grym, han räddade AIK"

Och jag är glad att jag får följa din blogg ifrån Sverige och inspireras av svensk shopping och inredning.

Er tur kommer, jag lovar - det var inte dax än, det väntar nått större!! :)

hannah sa...

Jag är glad att min älskade syster (och Niklas såklart) stannar ett tag till, även om det hade varit himla roligt för er att komma iväg! Men det kommer, och då blir det säkert ännu bättre!

Men jag förstår dig, jag hade A L D R I G pallat att inte veta vart man kommer att hamna. Never. Men då är det ju himla bra att det är du som är tillsammans med Pix och inte jag ;) Haha!

Puss kram systeriiiii <3

Anonym sa...

Kroatien är ett underbart land, du hade haft det fantastiskt där. :)

/Katta

Sofia sa...

Åå fina du, vad berörd jag blev. Vet precis hur tufft det kan vara mentalt.. <3/ Sofia