21 oktober 2012

Tröttmössa

Ja, här kommer ett litet livstecken ifrån mig!

Idag betade jag av mitt 6e dagen-i-rad-pass på jobbet och jag har två kvar tills jag äntligen får två dagars ledighet. OM jag läntar till våran semester! Och appropå det så hänger jag rätt mkt på diverse hemsidor för våran kommande shopping. Jag har hört att det e galen shopping i Dubai, men jag vill ändå inte ropa hej ännu. När vi åkte till Barcelona hörde vi också att shoppingen var grym, men den var rent ut sagt sämst, förutom Zara home.. Så, ja, jag avvaktar lite med att hylla shoppingen!

Vilken match vi bjöds på ikv då, min fina älskling gjorde AIKs första och matchens enda mål. Jag blev så varm i hjärtat, det var han så mkt värd! Jag har försökt att sätta mig in i killarnas situation. Jag kan verkligen inte förstå hur de orkar med allt, hur de kan vara så starka. Saker från att prestera sitt yttersta i 90min varje match till att dras med journalisters samtal i tid och otid. Från att se glada Hejjarop på löpsedlarna här i Solna till att läsa om vilka misstag de gjort. Från att få sina sår baddade av sina flickvänner (hihi) till att bli mottagna på Arlanda som hjältar. Starka e bara förnamnet!

Nu ska jag fortsätta med min "lilla" virkning. Jag e nu inne på min tredje filt, det ni! Bästa avkopplingsknepet ever!

Later!

3 kommentarer:

Helen sa...

Ska du på invigningen imorgon?

helen sa...

Japp det ska vi :)

Helen sa...

Håller me, jag somnade så fort jag kom hem, så sömnpiller :P

Min kille trodde ni satt där.
Vi satt uppe på läktaren i ena hörnan typ.