07 november 2012

En liten tjuvkik in i vårat rese-album

Nu e det inte lång tid kvar till våran efterlängtade semester. Drygt en månad och om det kommer fortsätta i det här tempot så e vi snart där! Här bjuder jag in er i vårat gemensamma rese-album och efter 7 1/2 år tillsammans så har vi hunnit med en hel del! Jag har försökt att leta reda på foton som e i början på våra semestrar, så jag slipper skämmas. Min karl har nämligen bästa pigmentet ever, så det brukar bli så att jag lyser som en snögubbe medan han ser brun och fräsch ut, okej jag ska inte vara blygsam, han blir snarare svart!

På våran första utlandsresa åkte vi till Alanya Turkiet, på våran 1 årsdag.
Sommaren efter åkte vi till Cypern..
Våran första Thailandsresa, till Phuket Karon beach 
Våran andra Thailandsresa, vi reste tillsammans med min syster och hennes Lutch.
Vi var i Bangkok och på Koh Chang.

Min födelsedagspresent av pix förra året var en resa till Barcelona.
I December samma år åkte vi till Thailand för våran 3e gång. Vi var på Koh Chang, Koh Maak, Koh Kood, Koh Samet och i Bangkok. Hälften av resan reste vi ihop medvåra vänner Julia och Viktor.

Och så i somras åkte vi till Santorini, Grekland. Mysigaste semestern ever!!
Snart kan vi även bocka av semester i Dubai. Flyget e redan bokat sedan några veckor tillbaka och igår slog vi även till på hotell. Åh vad vi längtar! Snart kan vi även sätta igång med de mysiga förberedelserna; köpa läsvärda pocketböcker, köpa solcremer, börja se över sommargarderoberna osv. Och sen måste julkänslan in emellan också, fast vi har tjuvstartat redan nu med pepparkaksmys..

Mina fina vänner efterlyste min blogg, jag kanske e tillbaka nu, vem vet!
Men jag tycker ni får hjälpa mig lite på traven, vad vill ni läsa om? Jag ser att ni e inne här och läser så ni får jättegärna kommer med lite respons, blir så mkt roligare då.

1 kommentar:

Sara sa...

Hejja! Alltid lika kul att läsa i din blogg. Fortsätt i samma stil. Kul med inredning o allmänt om ditt liv i Sthlm.

/Sara