16 januari 2013

Hortensia!

Igår fick jag ett sms från posten att jag hade ett paket från h&m som väntade. Hämtade ut paketet, halkade sedan hem i snöstormen och slet sedan upp våran nya fina vas. Jag älskar den!! Har spanat på vasen "dagg" från svenskt tenn ett tag, men jag kände att 2500kr var lite väl saftigt. Så, h&m home fick rycka ut ist och för ynka 99kr blev den vår. Hortensiorna e i plast och från SIA. Tanken e att jag ska köpa tre fina, levande, som sedan ska få torka perfekt. För visste ni att torkade i princip ser ut som levande, hur bra!!
Dessa fungerar utmärkt under tiden jag söker de perfekta hortensiorna..



1 kommentar:

Madde sa...

Jätte fin vas!! Jag har själv tittat på den på H&M men kom inte på vad jag skulle ha i, tulpaner blev den för liten för, rosor likaså - det är typ doom blommorna jag kan och köper :P Men din vad med hortesnior blev ju jätte fin. När du köpt äkta och ska torka dom, skriv gärna hur du gör, det lät intressant :)