10 januari 2013

Im back!

Nu e vi tillbaka från våran sköna semester. Vi har haft många sköna och mysiga dagar "hemma" i Västerås. Men olyckligtvis drog jag på mig en halsfluss två dagar innan nyårsafton. Så jag låg däckad i feber och halsont i 5 dagar, kändes sådär att fira nyår på det viset, men vad gör man. Pix sa efteråt att han aldrig hade sett mig så sjuk, på våra 7 1/2 år tillsammans, haha BRA tajming!

Så nu försöker vi komma tillbaka in i vardagen igen!
Idag kickade jag igång med ett tvättpass och sen tog vi en runda på stan.

Här får ni några semesterfoton från ett underbart Dubai!










1 kommentar:

Anonym sa...

Vi fubderar också på att besöka dubai! Kan du inte skriva ett litet reseinlägg om hur och vart ni bokade resa, vart ni bodde, ungefär vad det kostade med flyg/hotell, vad man ska se och shoppa osv! Vore jättekul att läsa och nyttigt om man ska åka dit! Taack! :) Kram!