18 februari 2013

Wish-list!


Om någon vecka e det dags för mig att fylla 25 år, vart tar tiden vägen, okej det e en riktig klycha men tiden bara rusar fram.. ? Jag har haft en sådan jobbig ålders-noja så det e knäppt. Nu har den börjat släppa och nu ser jag mest fram emot en mysig kalas-stund med min fina familj och presenterna e en mkt rolig bonus. SÅ, här kommer en liten önskelista:

Hur fantastisk låter inte den här kombinationen, finns att köpa HÄR!


Assietter från Mateus, finns att köpa HÄR!



 Den perfekta krukan från Rif Design, finns att köpa HÄR!


Fat från Rif Design, finns att köpa HÄR!


Skål från Rif Design, finns att köpa HÄR!


Bygglampa från Design house sthlm, finns att köpa HÄR!


Vänskapsknuten designad av Josef Frank, köparen får ta ett beslut om det blir silver eller mässing. JAG kan inte bestämma mig, älskar båda! Finns att köpa på Svenskt Tenn




Marmor-bricka från HAY, finns att köpa HÄR!

Ljuslykta från Tom Dixon, finns att köpa HÄR!


Armband från MBMJ

Armband från Hermes






3 kommentarer:

Sara sa...

Åh herregud!! Dör lite för doftljuset. Och ljuslyktan. Och faten. Och assietten...

Sandra sa...

hihi våra önskelistor är inte helt olika.. Vad kul med massa update! Forsätt i det här tempot! (det e perfekt att pausa pluggandet och få läsa lite bloggmys) :D

Hannah sa...

Hahahahahaha!! Du är ju knäpp!! ;) / En av köparna ;)