12 mars 2013

Min tisdag!

Hej på er!
Första gången jag bloggar från våran nya familjemedlem;ipaden. Vilken grej, jag känner redan att vi kommer bli goda vänner! Pix överraskade mig när han kom hem från USA med den, finis!

Imorse var jag och Malin ute på en på runt råstasjön, lika mys som alltid men satan vad kallt det var. Nu ska jag göra mig iordning för en lunch med pix i Bromma blocks och sen står storhandling på schemat. Senare kommer Lovisa hit på middag och virk-kurs, ska bli så mysigt!

Imorgon väntar ett äventyr, jag och Malin ska bege oss ut på bilvägen, OM jag e förväntansfull!!

Tänkte visa upp mina två senaste virkverk, men det verkar inte som att man kan ladda upp fotona från  "fotoalbumet" här på bloggen, skumt! Får visa upp dom i ett senare inlägg, stay tuned!

Kram på er

Inga kommentarer: