18 mars 2013

Nya vindar!

Sådär då, då har bloggen fått sig en liten putsning. Jag e en sådan person som (tyvärr) tröttnar rätt snabbt på saker och ting. Vet inte hur många gånger bloggen har fått ny design. Vi får se hur länge jag "står ut" med den här,  haha!

Idag fick jag äntligen med Pix till bygghandeln för att spana på material till den nya tv-bänk jag har fått upp i huvudet. Det blir lite svårt ibland, när man får upp ngt i huvudet men som inte finns.. Men jag tror ändå att vi rodde i land rätt bra där. Knappt så vi fick plats i bilen när vi skulle åka hem, jisses!

Nu återstår x antal penseldrag, ett gäng borrhål i väggen och sen e det klart! Plus att jag gärna får över min fina pappa på besök (läs borrhjälp).


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Malin

Kikade in på din shop, Systeri. Tyckte att du hade massa fint. Älskar själv att hålla på och pyssla.

Får man fråga hur du trycker upp olika citat på kuddfodralen?

Kram
Maria

Malin sa...

Maria: hej på dig! Tack så mkt! Jag brukar inte avslöja mina små knep men det e med textilpennor och schabloner..