21 september 2013

Lets try it again!

Men hej!!
Nu, efter lite påryckningar, gör jag ett försök till att tycka om att blogga igen. Men jag vill ha det helt kravlöst, jag gör det när jag känner att jag vill och har lust. Så kommer det inte ngt inlägg på ett tag, bli inte förvånade ;) Så, vart ska jag börja? Vad vill ni läsa om? Mkt har hänt sen april, då jag bloggade senast. Frågan e bara vart jag ska börja... 

Just nu befinner vi oss i Västerås, hemma hos Niklas föräldrar. Dagen började med ett jobbpass (jag har ju ny arbetsplats), sen åkte vi raka vägen hem till min syster. Där väntade två busiga småtjejor. ÅH vad jag saknar dom! Varje gång jag åker där ifrån känns det som mest, skulle vilja kunna träffa dom mer ofta. Men man fpr vara glad för det lilla, mosters små älsklingar!

Vi e här i Västerås av många anledningar; imorgon vankas 28 & 56 års kalas här hemma. Sen ska vi göra oss av med våran bil, våran lilla racer.. Det e dags för det nu känner vi. Nu blir vi bil-lösa i ca 3 månader då det e så lång väntetid på våran nya. Vi har dock varit oense om vilken ny bil vi ska köpa, men jag fick ge vika för mannen i hushållet, han fick slutordet. Bara den rullar och inte e röd så e jag mer än nöjd, haha!

Sen e vi i Västerås för en tredje anledning; mina kära föräldrar kommer hem från en 1 månads Europa-bil-resa. Som jag har saknat dom, ska bli så skönt att veta att dom e på trygg mark igen!


Alltså, nu har jag kickat igång igen, e ni med mig?




4 kommentarer:

Karin sa...

Äntligen!!

Anna sa...

Äntligen!

Madde sa...

Äntligen! :) Absolut så är vi med :)

Mia sa...

Vad kul! :)